2010 Wrocław

W terminie 10-13 listopada 2010 pokonaliśmy trasę Gdynia - Wrocław - Gdynia  pociągiem. Pierwszym przystankiem był Cinnamon Hostel, gdzie mieliśmy zarezerwowany nocleg.

Następnie odwiedziliśmy hotel The Granary gdzie w przyjaznej atmosferze zostaliśmy oprowadzeni po całym obiekcie, mogliśmy zapoznać się z całą ofertą kierowaną do klientów przez Hotel. The Granary – pięciogwiazdkowy hotel butikowy należy do grona najbardziej luksusowych hoteli na świecie zrzeszonych w sieci Small Luxury Hotels of the World.  The Granary – La suite Hotel został nominowany przez HRS oraz Forbes i Newsweek do nagrody Hotel Roku 2012 w 3 kategoriach: najlepszy serwis, hotel luksusowy oraz dising.

Następnie zostaliśmy oprowadzeni po Art Hotelu,gdzie dominuje kameralna atmosfera. Położony w urokliwym zakątku nieopodal Rynku Starego Miasta, w pieczołowicie odrestaurowanych zabytkowych kamieniczkach, przez Przewodnik Pascala uznany został za „Hotel zduszą”. W pięknych wnętrzach wśród dzieł sztuki w Art Hotelu na próżno by szukać reprodukcji. W każdym pokoju, salach, hallach i korytarzach podziwiać można wyłącznie oryginalne dzieła sztuki znanych wrocławskich artystów.

Wycieczka dostarczyła wielu niezapomnianych wrażeń, poszerzyła wiedzą o hotelach oraz o pięknych, ciekawych zakątkach Wrocławia, gdyż podczas całego pobytu zwiedziliśmy miejsca takie jak: Ostów Tumski, Panoramę Racławicką, Muzeum Narodowe, Halę Stulecia.