2009 Warszawa

Tym razem NKTiH ruszyło na podbój Stolicy. Wyjazd odbył się w dniach 16-18.10.2009 r.

Aż 9 hoteli zgodziło się nas gościć. Nasza wizyta w Warszawie była swoistym przemarszem przez hotelarskie perełki.

Odwiedziłyśmy następujące hotele:

- Hotel Bristol ( 5*)

- Hotel Polonia Palace (4*)

- Hotel Novotel Warszawa Airport (3*)

- Hotel Sofitel Victoria (5*)

- Hotel Hilton (5*)

- Hotel Radisson BLU (5*)

- Hotel InterContinental (5*)

- Hotel Mercure Fryderyk Chopin (3*)

- Hotel Marriott (5*)

Pierwszym Hotelem, do którego wstąpiłyśmy, był Bristol. Pani Manager, niezwykle ciepła i sympatyczna kobieta, zaprosiła nas do jednego z apartamentów, gdzie przybliżyła nam długą historię Hotelu. Po rozmowie zapoznałyśmy się z poszczególnymi działami w hotelu.

Zmęczone po podróży, ale pełne harta ducha odwiedziłyśmy tego dnia jeszcze jeden Hotel – Polonia Palace, znajdujący się w ścisłym centrum, naprzeciw Pałacu Kultury i Nauki.

Następny dzień upłynął nam na wizytach w 7 Hotelach, w których każdy z Managerów dokładał wszelkich starań, by przekazać nam cenną wiedzę z zakresu hotelarstwa oraz przedstawił praktyczne funkcjonowanie Hotelu.

Zwiedzanie zabytków zostawiłyśmy na ostatni dzień naszego pobytu w Warszawie. Z racji, iż wśród naszej piątki znajdowały się 2 miłośniczki samolotów pasażerskich, najpierw skierowałyśmy swoje kroki w stronę lotniska Okęcie. Zobaczyłyśmy nowy terminal i udałyśmy się na taras widokowy, by podziwiać manewry samolotów.

Po drodze zwiedziłyśmy Grób Nieznanego Żołnierza, Zamek Królewski, Rynek Starego Miasta, Pałac Kultury i Nauki.

Trzydniowy wyjazd okazał się tak intensywnie spędzony, że przespałyśmy drogę powrotną.