2009 Lublin

Kolejnym punktem na mapie naszego wyjazdu szkoleniowego był Lublin. Wyjazd zorganizowałyśmy w dniach 24-26.04.2009r., w którym uczestniczyło 6 osób.
W drodze do Lublina zatrzymałyśmy się w Warszawie, by zapoznać się z ofertą XIV Targów Turystyki i Wypoczynku LATO 2009.
W Lublinie zwiedziłyśmy m.in. Państwowe Muzeum na Majdanku, Zamek Lubelski, podziemia Lublina oraz Rynek Starego Miasta.
Będąc w Muzeum na Majdanku miałyśmy szczęście trafić na Panią Przewodnik, która posiadała szeroką wiedzę na temat odwiedzanego miejsca, dogłębnie i z cierpliwością odpowiadała na przeróżne pytania. Spędziłyśmy w tym miejscu prawie cały dzień.
Z racji odbywających się licznych wesel i imprez zorganizowanych, tylko jeden hotel zgodził się poświęcić nam chwilę czasu, by opowiedzieć o hotelu, pracy i pokazać poszczególne działy.
Gościliśmy w szykownie udekorowanym Hotelu Vanilla.
Wieczory upłynęły nam na korzystaniu z ofert tutejszych restauracji. Trafiłyśmy do dwóch ciekawych i klimatycznych miejsc. Pierwszym z nich była żydowska restauracja znajdująca się na Starym Mieście. Gustowne wnętrze, przytulne pomieszczenia i cicha muzyka połączona z finezyjnymi daniami powodowały, że nie chciałyśmy opuszczać tych progów. Wracając do akademika, przez przypadek, natknęłyśmy się na pub, który wystrojem przypominał więzienie. Aby wejść do środka trzeba było zadzwonić, chwilę odczekać aż przyjdzie strażnik i nas wpuści. Wystrój pubu oddawał nastrój tego miejsca. Potężne stoły, krzesła, kajdanki, kraty… po prostu więzienie i ten szkielet koło baru.
Lublin opuszczaliśmy wczesnym rankiem, cały dzień spędziłyśmy w podróży powrotnej do domu.